domingo, 17 de abril de 2011

Paranoia d'hora lliure II

A veure, que tornem a estar en aquell banc i tornem a mirar-nos com si fossim els ultims humans de l'univers.
L'últim cop que ens vam mirar així ens van interrompre una nena fata, un nen una mica estúpid (d'acord: molt) i un altre massa baixet que no és més intel·ligent que jo, i mira que jo no en sóc en absolut...
En fi, que tornàvem a ser els de sempre i, curiosament, la Joan portava la mateixa camisa. Començava a tenir calor, tot i que les temperatures eren lleugerament més fredes que fa una setmana. Déu meu, no ho podia evitar! La necessitava, la volia! Però no, si no hem controlava ella encara ho passaria més malament.
-Vaig al lavabo.- Va dir, tot mirant-me de reüll.
-T'acompaño.- Vaig dir apresuradament en cabtar la indirecta.
Mentre caminava empanat en aquelles peres que volia tastar, que seblaven tenir tant bon gust, escoltava de lluny els comentaris dels tres inutils de sempre, però no els hi feia cas. Potser avui seria el meu dia, qui sap...
-Dani, Dani, Dani!
-Dis-me.
-Què estaves mirant?
Hem vaig posar vermell de sobte, o potser era la sobtada calor que m'havia envait que m'ho feia creure, o potser era veure la seva cara també vermella.
-Res, jo...
Va somriure i hem va agafar de la mà i vam posar-nos a córrer. No explicaré el que va passar en el bany, per fabor! Quina vergonya que cause explicar la teva primera vegada!
El cas és que va ser fantàstic, i que ara hem sento... una mica més gran i experimentat. Potser té alguna cosa a veure el fet que haguéssim actuat com adults solitaris en el món, com si fos l'ultim cop que poguessim fer una cosa semblant.
La tornava a mirar com si fos l'última noia del món senser. I ho era. Era la última noia amb qui ho faria, perquè... Déu meu, doncs perqu`ha estat fantàstic!
I les nostre mirades d'estúpids a l'hora de marxar era la mateixa que tenia fa una setmana, suposo. No hem volia mirar al mirall després d'haver-me sentit home, el que volia era sentir-m'ho un altre cop. Potser, en un altre dimecres... perquè els dimecres s'havien convertit en la nostra hora preferida, i la més calorosa.

1 comentario:

  1. Bestialllll!!!!! kina krack XDXD ara la pròxima vegada hi passes el corrector avans de
    penjar-lo ¬¬

    ResponderEliminar