miércoles, 7 de abril de 2010

carta al papa i a la mama ( catala)

benvolguts papa i mama:

avui no endreçare l'habitació perque avui...avui es dissabte!
si ja se que ahir, abans d'anar a jugar em vau dir que avui a primera hora tocaba fero, pero ho he pensat millor.
tampoc està tan malament! Sepre us queixeu de que tots els trastos pel mig, pero a mi m'agrada aixi. És la moda! Ho he consultat amb els companys de clase i la majoria admet que la seva habitacio es un desastre, pero qeu es assumpte seu.

I no us amoineu pel que pensaran de mi si veuen la meva habitació en aquest estat. Us puc ben assegurar que els meus amics no venen pas a casa com a inspectors de sanitat sino a pasar una estona amb mi o els jocs.

I el tema de la roba tirada per tera també te a seva explicació:
a la meva edat, cosat molt decidir el que et posaras per anar a l'institut i, si agafes roba de l'armari i no et convens, no hi ha temps per colocarla un altre cop ben plegadeta! i el mes rapid i practic es deixarla per alla, en qualsevol lloc, i agafar-ne una altra.

i m'acommiado amb l'esperança queconsidereu i accepteu la meva desisció de no deicarme a una tasca com aquesta en un dia com avui, i empraar aquest matí deliciós per fer el ganso davant del televisor.

Atentement, la vostra filla estimada

P.D: ja se que no cedieru i que al final acabare endresant la meva habitacio, pero el "no", ja el tena triat!

No hay comentarios:

Publicar un comentario